fredag 13 mars 2009

svart/vitt















5 kommentarer:

Fredrik sa...

Härligt jävla skärpedjup i den första bilden! Sen jag gillar jag lastvagnarna och perrongen med. Fina kontraster liksom. Grymt.

Anonym sa...

Feta pics än en gång.

Men Jon: lägg upp dem i stööre format...inte så jävla små. Är kul att spara endel bilder själv.



Vad har du på dig just nu förresten?

Jon sa...

Det var inte meningen att dom skulle bli så små, råkade scanna med för låg upplösning. Men har du någon reqest så skicka ett mail så kan jag fixa dom i högre upplösning.
dubbeljon(at)gmail.com
Skicka PayPal, 50kr fotot till samma adress...

P.s. Rött raffset, hur så?

Anonym sa...

Crozzdresser Unltd

Anonym sa...

fett med runken R.I.P
lost boy!
min gamla lägenhet i marnäs de va tider 1100i hyra fuck yhea!

Jag?