söndag 8 mars 2009

Ge mig!


Sommar.
Dalarna.
Cykling.
Vad mer kan en pojk begära?

9 kommentarer:

Martin B sa...

Vackert Jon! Kan vi inte ha Pistacamp i dalarna i sommar?

Jon sa...

Ola har ju snackat om att köra Siljan Runt.
Han skulle checka om deras hus var ledigt då...

d sa...

Shit!!! Fy fan vad fin och vacker lite film!!! Blir helt nostalgisk och saknar både sommaren och dalarna väldigt mycket... NJUTBART!!!!!!!

Perfekt med den Johan intrumentalen till också!!

På väg hem från rumble hörde jag vårfåglar.... fyfffaaaan vad nice!!!! Sommaren är snart här..

Alla borde åka hem t midsommar. RIGHT right!!

Jon sa...

Låtvalet är jag extremt nöjd med. Kände redan direkt efter jag filmat det sista klippet med dimman att det är den låten jag ska klippa till!

Jag är så brutalt sugen på ett somrigt Dalarna just nu. Nästan så jag får en klump i halsen när jag tänker på att alla mina semesterdagar kommer att gå åt till USA-resan(iofs inte fy skam det) och att jag troligtvis inte kommer få njuta av någon dalasommar i år...

Simon Busk sa...

Jon! vi kommer göra det bästa av sommaren och cykla arslerna av oss nere i skåne. Det är platt och trist men å andra sidan är det inte lika många mygg som i dalarna!

Vidare är det en helt fantastisk film! Hade jag varit rik hade jag köpt en rejäl kamera till dig, du är jävligt grym på att filma och klippa!

Låten var också den bra som fan!

Anonym sa...

Överfet film!! Riktigt nice.

Fråga: Är den gjord med din digitalkamera huvudsakligen? Ser ut o vara rätt hyfsad kvalle nämligen.

Slutet var dock vemodigt...ungefär som att "nu åker jag tillbaka till mitt hell-hole Skåne"...haha.

Men kan du inte försöka lösa sommar-situationen på nått vis? Du har väl 5 veckor? USA slukar ju bara 4 va...?

Min sommar riskerar, ta i trä, att bli Best Summer Ever. Har fått jobb i L-a hela juni-juli, och sen hela augusti drar vi ju till det andra L-A...!
Nåväl...tror vi kommer ha det hur fett som helst där Jeppsson!

Fredrik sa...

Riktigt ambitiös och välgjord video måste jag säga! Tyckte den hackade lite i början bara. *ler*

Detaljen jag tyckte var roligast var Gainomaxförpackningarna. Stay chizeled!

Jon sa...

Tack för alla vänliga ord!

Erik den är enbart filmad med min digitalkamera.
Filmen slutade på strax under 200mb då den är så gott som okomprimerad + att den ligger på Vimeo som har bättre komprimering än YouTube. Därav en ok bildkvalla. Skulle man köra den på tv så skulle den nog se skit ut...

Anna sa...

Sjukt fint, till och med jag blir sugen på cykling nu...

Jag?