måndag 30 mars 2009

Mer mellanformat















6 kommentarer:

d sa...

Fyfan vad jag gillar dem här bilderna! SHIT!
Är det din Holga eller? den andra bilen på badpojkarna känns som det är en bild från femtiotalet.

Mycket fina bilder igen brorsaaaan!

D

Jon sa...

Tackar.
Fotona i färg är tagna med Holgan.
Dom svart-vita är tagna med den Ikoflex-kameran som jag köpte av Låmans farsa på loppisen vid Hammarbacken. Den skulle jag vilja använda mer, men den är helt manuell och saknar ljusmätare så man får mäta själv och jag har ingen sån...

Anonym sa...

Fan Jon var riktigt grymma bilder från badtillfällena,,, jäkligt kul att se dessa gamla bilder blir lite nostalgisk,, keep up the good work,, //Jonas

Fredrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fredrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Simon Busk sa...

Jag gillar alla bilder! Du är en mästerfotograf jon, top of the fucking notch säger jag!

Jag?