söndag 14 januari 2007

Nyår.

31/12-06 - 1/1-07
Kvällen började hemma hos Joel med vegansk sushi & hemkokt Miso.
Toni gjorde sjukt mycket sallad som ingen, förutom han själv, åt utav.
Mattias vände punk-7:or

Bildspel



Bildspel

Vi hängde med Johannes till hans polare. Johannes stod för ölservering i sin egensnickrade tikibar.
Till 12-slaget drog alla ner till Möllevångstorget för att beskåda kaoset.
Detta är det närmaste ett krig jag någonsin har kommit. Begrepp som "personlig säkerhet" & "följ säkerhetsföreskrifterna" upphörde att existera. Fäder lärde sina söner hur man på bästa sätt avfyrar en fet raket in i en folkmassa. Det var sjukt kul.
Det som förvånar mig mest är att jag såg ingen som blev skadad...

Klippte ihop den här lilla filmen med vad jag filmade på torget...

Sen drog vi tillbaka till festen...

Jojjo hittade ett par feta studsdojjor!

Bildspel

Någon snodde min ryggsäck på ovanstående fest.
Innehöll vid förvinnandet 6st airbombs & ett packe tändstickor.

Keep your eyes open!

Inga kommentarer:

Jag?